Metode de livrare
COMENZILE VOR FI EXPEDIATE DOAR CU ACORDUL TELEFONIC AL CLIENTULUI, de aceea va rugam sa treceti numarul de telefon corect si complet. In cazul in care nu reusim sa va contactam telefonic din diferite motive ce nu tin de noi (numar de telefon scris gresit, incomplet, sau orice alt motiv) veti primi un email de instiintare. Daca dupa maxim 48 de ore de la trimiterea acestui email nu primim raspuns in legatura cu comanda dumneavoastra, aceasta va fi anulata automat iar daca mai doriti produsele, va trebuie sa plasati o comanda noua. Rolul confirmarii telefonice este de a verifica totodata si restul informatiilor din comanda (adresa de livrare, produsul comandat, cantitare, etc.)
Veti fi contactat in timpul programului de lucru, de Luni pana Vineri intre orele 9.00 - 17.00. Tot in acest interval ne puteti contacta pentru orice nelamuriri legate de comenzi sau produse la numarul 0744670151. Pentru informatii in afara orelor de program, ne puteti trimite un email pe adresa info@beautymania.ro sau pe pagina de Facebook Beauty Mania iar noi va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Costul de livrare
Costul de transport este de 17,90 lei pentru fiecare colet expediat pe teritoriul Romaniei, in localitatile principale ce intra in aria de acoperire a firmei de curierat. Pentru localitatile cu kilometri suplimentari, taxa poate varia in functie de numarul de km parcursi in plus pentru livrare sau de greutatea coletului. Costul suplimentar va fi instiintat telefonic clientului, in momentul confirmarii comenzii.
Puteti beneficia de TRANSPORT GRATUIT adaugand in cos produse de minim 249 lei.
*Transportul poate fi modificat in functie de campaniile tematice, insa mereu va fi afisat pe site sau transmis prin intermediul platformelor prin care se fac campaniile. Daca doriti sa fiti la curent cu toate promotiile desfasurate, va rugam sa va abonati la newsletterul site-ului Beauty Mania, in sectiunea semnalata, pe pagina principala.
Metode de livrare
Comanda va fi livrata oriunde in tara, prin curier rapid Fan Courier. Livrarea produselor se face doar prin firma de curierat si nu exista optiunea livrarii prin Posta Romana sau ridicarea comenzii de la sediul Beauty Mania.
Optiunea deschiderii coletului la livrare nu este disponibila, de aceea va rugam sa nu conditionati plata coletului de deschiderea acestuia, cand vi-l inmaneaza curierul.
Coletele livrate sunt intotdeauna atent ambalate, astfel incat produsele sa ajunga in perfecta stare la destinatie. In cazul in care coletul prezinta urme de deschidere, este deteriorat semnificativ sau are doua benzi adezive lipite una peste alta, va rugam sa nu acceptati coletul si sa ne contactati in cel mai scurt timp la numarul de telefon 0744670151.
Puteti verifica statusul livrarii dumneavoastra introducand numarul de AWB al coletului aici. Veti primi numarul AWB-ului prin email doar in cazul in care adresa de email trecuta in comanda este valida.
Termene de livrare
Ne dorim ca produsele sa fie expediate cat mai repede, de aceea depunem toate eforturile pentru ca procesarea si livrarea comenzilor sa se faca in cel mai scurt timp. Comenzile vor fi procesate in timpul saptamanii, de Luni pana Vineri, intre orele 9.00 - 17.00.
Produsele cu disponibilitate In stoc vor fi livrate in 1-2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii. In cazul produselor cu Stoc limitat, acestea pot fi expediate in cel mult 7 zile lucratoare, in cazul in care este necesara o comanda speciala la furnizor. Produsele cu disponibilitate La comanda presupun o comanda speciala la funizor, de aceea va vom contacta in cel mai scurt timp posibil pentru a va informa asupra datei posibile de livrare. Comenzile la furnizor pot dura in functie de perioada intre 30-90 zile lucratoare. In cazul in care produsul comandat nu este in stoc nici la furnizor, va vom informa telefonic imediat ce primim aceasta informatie.
Daca produsele au fost achitate in avans, banii vor fi rambursati imediat dupa ce ati fost anuntat de indisponibilitatea produselor la furnizor.
Pentru situatiile mai sus mentionate, ne puteti contacta telefonic inainte de plasarea comenzii, la numarul 0744670151, pentru a va informa in timp real despre disponibilitatea produselor dorite si termenul de livrare al acestora.
Sambata, duminica si toate sarbatorile legale sunt zile nelucratoare in care curierii nu efectueaza livrari. Daca plasati comanda intr-una din aceste zile, ea va fi procesata in urmatoarea zi lucratoare.
Pentru a va gasi curierul cu usurinta va rugam sa ne furnizezi adresa de livrare corecta si completa. Adresa de livrare este locul unde curierul va poate gasi pentru a va inmana coletul. Va rugam sa aveti in vedere ca livrarea se efectueaza in intervalul orar 09 - 17, de luni pina vineri, asadar va rugam sa ne furnzati adresa la care sunteti in acest interval orar. La confirmarea comenzii va vom solicita din nou si confirmarea adresei de livrare. Redirectionarile catre localitati diferite nu sunt posibile, iar redirectionarea catre o alta adresa din aceeasi localitate va duce la livrarea cu intarziere a coletului.
Produsele comercializate de www.beautymania.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului, sunt livrate asa cum sunt primite de la producator, fara nicio modificare. Veti gasi in colet produsele ambalate corespunzator, alaturi de factura fiscala si de o declaratie de conformitate.
Daca din greseala ati plasat mai multe comenzi, va rugam sa ne anuntati pentru a nu expedia mai multe colete, pentru cele nedorite urmand a se face retur. Din pacate, in cazul in care exista un retur inregistrat pe numele dvs, o urmatoare livrare va fi posibila doar dupa achitarea cu cardul a comenzii plasate.
Daca ati observat si alte produse pe care le doreati dupa ce ati plasat deja o comanda, va rugam sa ne contactezi iar noi vom modifica comanda si vom adauga produsele dorite. In acest caz este posibil sa apara o intarziere in livrarea coletului, despre care veti fi informat in acel moment.
In cazul in care ati plasat o comanda cu produse care au disponibilitate diferita: in stoc, la comanda si stoc limitat, insa doriti livrarea produselor cu disponibilitate in stoc imediat, vom expedia catre dvs doua colete, cu taxe de transport pentru fiecare colet.
In perioadele mai aglomerate, Black Friday, Craciun, Paste, Valentine’s Day, Dragobete, 1 si 8 martie etc., avand in vedere volumul mare de comenzi inregistrate, termenul de livrare al comenzilor poate suferi modificari fata de termenul estimat initial.
Odata cu predarea coletului catre curier, termenul de livrare depinde de acesta. Va garantam ca facem tot posibilul astfel incat coletul sa ajunga in cel mai scurt timp. Daca doriti informatii referitoare la termenul de livrare puteti contacta curierul, imediat ce ati primit SMS de la firma de curierat cu numarul agentului.
Daca nu ati fost contactat in timp util de catre curier, adica 2-3 zile dupa confirmarea telefonica a expedierii, puteti lua legatura cu noi si vom face tot posibilul sa primiti comanda in cel mai scurt timp. Totusi, pot aparea intarzieri in livrarea coletului, determinate de conditiile meteo sau in perioadele aglomerate.
Se poate intampla ca in ziua livrarii sa nu fiti la adresa confirmata pentru a prelua coletul. In acest caz va rugam sa contactezi curierul si sa reprogramati livrarea pentru o alta zi in care poti fi gasit pentru livrare in intervalul orar 9 - 17.
Va multumim!
