Vrei sa vorbim despre asta?

Reclamatii si plangeri

Garantii si Reclamatii


Este in interesul nostru sa abordam toate reclamatiile cat mai repede posibil, astfel incat nu va faceti griji ca veti astepta o procesare mai mult decat este necesar (de obicei, totul se rezolva in termen de cateva zile).

In cazul in care ati achizitionat produse de la noi si doriti sa depuneti o plangere va rugam sa o trimiteti prin posta sau curier la urmatoarea adresa:

Adresa de corespondenta:

SC BeautyMania SRL
Iasi, str.Piata Unrii Nr. 12, Cod 700010, pl. Saulescu 37



Email: contact@beautymania.ro


Apoi, veti prezenta produsele solicitate pentru examinare si, daca plangerea dumneavoastra va fi confirmata, produsele vor fi schimbate, sau vor fi returnate.

Servicii de curierat

Daca ati achizitionat bunuri prin posta, sau printr-un un alt serviciu de livrare, trimiteti plangerea la adresa de mai sus.

Atasati produslui o scrisoare de intentie in care se specifica motivul returnarii. In plus, anexati o copie a facturii in interiorul ambalajului, si informatii prin care putem identifica achizitia dvs. (numar comanda si numele sub care a fost depusa comanda).

Mai mult, intr-o scrisoare de insotire, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care se confirma plangerea dumneavoastra, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb sau se restituie banii. In cazul unei cereri de restituire indicati numarul de cont in care doriti sa efectuam restituirea sumei.

Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, inclusiv e-mail si numarul de telefon, astfel incat sa putem procesa cererea si sa primim informatii complete si corecte.

Costurile de transport pentru produsele returnate va vor fi rambursare retroactiv in cazul in care plangerea dumneavoastra este confirmata si asumata de catre noi. Toate reclamatiile vor fi procesate fara intarziere si cu informarea clientului. Raspunsul la reclamatie este trimis clientului prin e-mail in termen de 3 zile de la primirea cererii.

In orice caz, nu trimiteti bunurile reclamate la livrare. Astfel de transporturi nu se vor lua in considerare.

Contactati Departamentul de Reclamatii prin Telefon: (numere cu tarif normal).